torsdag 5. mars 2009

Torsadag/fredag

torsdag/fredag
Jeg sitter å venter på at arbeidstøyet til min sønn skal bli ferdig slik at jeg kan få lagt tøyet på plass.

Bare noen fulle maskiner så er det snart tomt på vaskerommet....men så ligger det sikkert endel håndkleder å venter på å bli vakset...blir aldri ferdig.

Jeg hadde håpet på å få tømt garderoberommet i topp etasjen...det er ikke klær som ligger der men dyner og sengetøy,gardiner og duker.
Det samler seg opp etter mange år,ja jeg er sikker på at jeg har noe fra den gangen vi var nygifte også.
Hvorfor kaster jeg ikke ting som er gamelt?
Huff,jeg må sjerpe meg på det feltet.

Jeg har noen snurre stoler som jeg husker fra min barne/ungdomstid og de bør da være over tretti år gamle,men de står her enda....ungene har lekt mye i dem og jeg får ikke kvitte meg med dem.

Jeg har en spisestue som snart takker helt for seg....noen av stolene har ihvertfall takket for et langt liv..tror også at de bør være tretti år gamle.
Bordet er bordplaten ødelagt på men jeg kan jo slipe det ned og male noen strøk med hvitmaling.
Kunne jo også tatt vare på resten av stolene og malt dem også og fått nytt trekk så hadde jeg kunnet hatt dem på kjøkkenet.
Akkuratt nå så sitter jeg ved kjøkkenbordet jeg fikk fra svigerinnen min og det kunne også ha fått gjennomgå av slipemaskin og malings strøk.
Dette bordet kan jeg jo bruke som et reserve bord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar