mandag 2. mars 2009



Mandag 2 mars-09

Dagen starter mednedbør i form av snø og jeg som hadde planer om å dra en tur til vinterbro eller ski.
Det ble til at datteren min og jeg tok turen til Drøbak og handlet litt matvarer på Ica og tittet litt inne på expert,men det jeg kunne tenke meg å kjøpe hadde de ikke.
en snartur ned til Euronics for å se om jeg kunne få kjøpt noe der...ja egentelig,men jeg kjøpte ikke noe spesielt alikevel.
Hadde jeg bare visst at jeg kunne fått gjort om stua så kunne jeg ha fått kjøpt noen fine potteskjulere,men passer ikke helt inn her.
Jeg skulle ha vært i malings butikken å fått tak i spray maling ,men det kan jeg sikkert få tak i her ute også......

gubben hadde fått et bord av en nabo her men det mangler glassplater og mulig at det kan passe her inne...skal sjekke det i morgen.
Nå har vi et bord vi har hatt siden før vi ble gift,altså 22 år,det har vært et fint og solid bord,men litt kronglete å sitte ved....
Det er et bord med fire skuffer og en hylle på midten...det er også hjul på dette bordet slik at det er lett å flytte på.
Topp platen er litt spesielt synes jeg....

menjeg er ganske lei av den.
Skal legge ved et bilde senere.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar