fredag 20. mars 2009

endelig helg

Endelig helg og jeg kan få slappe av litt på lørdag og søndags morgenen.

Dette er en blogg jeg bruker som jeg vil og her kan hva som helst bli skrevet,
alt fra mine følelser i hverdagen og i festsammenhengen.

Jeg har bedt om komentarer og hadde kanskje ønsket å få en hyggelig komentar av noen,men det så ikke ut som om noen bryr seg om det....

Jeg er nok ikke som alle andre og føler nok at jeg ikke er verdt så mye og dermed så blir jeg veldig trist inni meg.

Det oppstod en konflikt hos oss i går bare fordi jeg brydde meg og fortalte at jeg får spørsmål
jeg må svare på fordi den personen det gjelder ikke klarer å komunisere ordentelig.

Jeg får bare beskjed om å holde kjeft,men det er jammen ikke lett når de kommer til meg for å få et svar.

Om jeg skal tie og holde alt inni meg så trenger jeg så absålutt ikke å treffe noen heller da og jeg må stenge meg inne.

Da er det eneste alternativet å kunne reise litt rundt på nett,men ikke alle skjønner at det skal være noe å hige etter.

Skal det da være bedre å sitte å glane i veggen da eller?
Svaret fra noen andre der ute kan kanskje være -nei,du kan jo gå ut blandt folk.
Ta meg deg mannen din på en tur eller spise en god middag.

Mitt svar er at han ikke har allverden av tid til å gå ut,han har lange dager og jobber til og med full dag en dag i helgen.

Trøtt og sliten må han videre på andre oppdrag ect ..ect..

Det er sikkert noen som lurer på hvorfor jeg/vi dukker opp på Feks et møte enten om det er på formiddagen eller ettermiddagen,men det er fordi søndag er den eneste dagen vi har sammen og det er den dagen gubben må få prøve å slappe av på.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Sola skinner men skyene rotter seg sammen og forsøker å stenge de varme strålene for å nå frem......nesten sånn jeg føler om meg selv i blandt....at jeg er sola og de andre er skyene.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Jeg venter å våren slik som mange andre gjør og i mellomtiden kan man jo tenke og drømme om hvordan tiden skal bli....hva man skal få gjort som man kanskje ikke får gjort fordi man er ikke klar for å gjøre det enda.



Jeg er en rose som ønsker å blomstre og glede andre ,men rosen dør ut om den ikke får vann og lys......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar