fredag 27. februar 2009

det smelter fra trær og tak.



I dag bestemte jeg meg for å gå en liten tur og dermed så gikk turen til berger barneskole.


På vei til skolen ser jeg mange barn som hyler og ler,noen slåss og andre klemmer hverandre.


Det er spesielt jentene som er så snille med hverandre og minner hverandre på at de er gla i hverandre og gleder seg til å treffes igjen.
Mange er høfflige og har nok fått god oppdragelse hjemme for de hilser og smiler så pent,men så er det noen gutter som kommer i mot meg og den ene kjenner jeg ,men han lot som om at han ikke kjente meg.
Jeg tror at han var flau og ville ikke vise frem et lite smil en gang,jeg mistenker at de andre guttene var noen pøbler.
Jeg var ikke så opptatt av å ta bilder når det var så mange som la merke til meg.
jeg kom vel frem til skolen og der treffer jeg på en lærer jeg liker ganske godt,vi pratet litt om hvordan jeg opplever sønnen min her hjemme og undret på hvordan han har det på skolen.
Det sies da at han er så flink og er en kløpper i matte og på data.
han fungerer så bra på skolen,men han er ikke sånn her hjemme
-''hmmm,merkelig''
Jeg håper jeg kan få være med på å komme med ideer de kan bruke på skolen og få gutten til å blomstre igjen.
På veien hjem knipset jeg noen få bilder:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar